Bulunan Kayitlar :16563
Yayın adıYayın TürüYazar adıYıl Görüntüle
 Lise 3. Sınıftaki Öğrencilerin Kimyasal Bağlar Konusundaki Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi ve Yapılandırıcı Yaklaşımın Yanlış Kavramaların Giderilmesi Üzerine Etkisi Tez Hakki KADAYIFCI 2001Detay Gör/Tam Metin
 ARCS MOTİVASYON MODELİ UYARINCA TASARLANMIŞ EĞİTİM YAZILIMI İLE YAPILAN ÖĞRETİMLE GELENEKSEL ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARISI VE ÖĞRENMENİN KALICILIĞI AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI Tez Ümmü ÇETİN 2007Detay Gör/Tam Metin
 TÜRKİYE DIŞ TİCARETİNDE HİNDİSTAN İHRACATI VE İHRACATÇILARIN EĞİTİMİ İLE İLGİLİ BİR ARAŞTIRMA Tez İsa MAKAROĞLU 2006Detay Gör/Tam Metin
 OUTILS ET OPERATIONS LINGUISTIQUES SERVANT A LOCALISER DANS L’ESPACE EN FRANCAIS ET EN TURC Tez Duran YONKUÇ 2007Detay Gör/Tam Metin
 GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNİN OTİSTİK ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ Tez Evrim BAYRAKTAR 2007Detay Gör/Tam Metin
 İLKÖĞRETİM 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINDA BELİRTİLEN OKUDUĞUNU ANLAMAYLA İLGİLİ KAZANIMLARA ULAŞMA DÜZEYİNİN BELİRLENMESİ  Tez Ömer ÇİFTÇİ 2007Detay Gör/Tam Metin
 TÜRKİYE’DEKİ ÇEVRE SORUNLARINA KARŞI BİYOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Tez TANER DAŞTAN 2007Detay Gör/Tam Metin
 KIRDAN KENTE GÖÇ EDEN AİLELERİN KIZ ÇOCUKLARININ MESLEK KAZANMASI VE ÇALIŞMASI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ VE DAVRANIŞLARI Tez Süreyya YILDIZ 2007Detay Gör/Tam Metin
 BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNDEKİ BAŞARI, TUTUM VE BİLGİLERİNİN KALICILIĞI ÜZERİNE ETKİSİ Tez Dilek ERDURAN AVCI 2007Detay Gör/Tam Metin
 Ana Fikir Bulma Stratejisi Ögretiminin Ana Fikir Bulma Ve Okudugunu Anlamaya Etkisi Tez Gülhiz Pilten 2007Detay Gör/Tam Metin
 LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SALDIRGANLIK DÜZEYLERİ VE SPORTİF AKTİVİTELERE KATILIMLA İLİŞKİSİ Tez Fatih DERVENT 2007Detay Gör/Tam Metin
 ORTA ÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN ALGILARINA GÖRE, MESLEKİ ETKİNLİKLERİNDEKİ GÜDÜLENMİŞLİKLERİNİ SAĞLAYAN ETMENLER (Ankara İli Çankaya İlçesi Anadolu Liseleri Örneği) Tez Ece YİĞENOĞLU 2007Detay Gör/Tam Metin
 Bireylerin Serbest Zamanlarını Değerlendirme Faaliyetlerinin Aile Ekonomisine Katkısı Tez Mehmet Saltuk ERYAŞAR 2007Detay Gör/Tam Metin
 24-36 AYLIK OTİSTİK ÇOCUKLARIN SOSYAL VE DUYGUSAL GELİŞİM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ Tez Seçil DIŞLIKLI 2007Yazar tarafından erişimine izin verilmemiştir.
 COĞRAFYA ÖGRETİMİNDE ÇOKLU ZEKÂ UYGULAMALARI Tez Aysegül ALAZ 2007Detay Gör/Tam Metin
 İNTERNET KULLANAN TÜKETİCİLERİN İNTERNETLE ALIŞVERİŞ YAPMA DURUMLARI VE BUNA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ Tez Mehmet KIRIM 2007Detay Gör/Tam Metin
 İLKÖGRETİM TÜRKÇE ÖGRETMENİ ADAYLARININ OKUDUGUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNE ALAN ARAŞTIRMASI Tez Halit KARATAY 2007Detay Gör/Tam Metin
 ÜBERSETZUNGSPROBLEME FÜR DIE WIEDERGABE DER BILDHAFTEN AUSDRÜCKE IM ROMAN BÖLL’S ‘DER ZUG WAR PÜNKTLICH’ Tez DERYA OĞUZ 2007Detay Gör/Tam Metin
 İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN İNFORMAL (DOĞAL) GRUPLARA İLİŞKİN ALGILARI NELERDİR? (Ankara İli Örneği ) Tez Gönül SEZER DİREKÇİ 2007Detay Gör/Tam Metin
 ÇOKLU ZEKÂ KURAMINA GÖRE HAZIRLANAN ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN 9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİ BAŞARILARINA VE ÖĞRENİLEN BİLGİLERİN KALICILIĞINA ETKİSİ Tez Canan Etli 2007Detay Gör/Tam Metin