//
Bulunan Kayitlar :16849
Yayın adıYayın TürüYazar adıYıl Görüntüle
 İLKÖĞRETİM OKUL YÖNETİCİLERİNİN DEĞERLENDİRME ROLLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ) Tez Ümit BAKIR 2007Detay Gör/Tam Metin
 DENİM YÜZEYLERDEN ÜRETİLEN BAYAN PANTOLONUNDA YÜZEY ESNEME KABİLİYETİ OLAN KUMAŞ YAPILARININ MODEL VE KALIP TASARIMINA ETKİLERİ Tez Zeyneb FİLİZ ÇAKMAK 2008Detay Gör/Tam Metin
 MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN “ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ” DERSLERİNDE KAZANDIKLARI YETERLİKLERİN “ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI”NDA KULANIM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ Tez Ilgım KILIÇ 2007Detay Gör/Tam Metin
 SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM AÇISINDAN TAŞIMA KAPASİTESİ: TOPKAPI SARAYI ÖRNEĞİ Tez Cüneyt TOKMAK 2008Detay Gör/Tam Metin
 LİSE 2 ÖĞRENCİLERİNİN KİMYA DERSİNDE BAŞARILARI VE TUTUMLARI ÜZERİNE BİLİM ŞENLİKLERİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ Tez Şule ÇİÇEK 2008Detay Gör/Tam Metin
 TEKSTİLLERİNİN TEMİZLİK VE BAKIMINI KENDİSİ YAPAN VE DIŞARIDA YAPTIRAN KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİLERİN TEKSTİL ÜRÜNLERİNİN TEMİZLİK VE BAKIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN SAPTANMASI Tez Aslı ALBAYRAK 2008Detay Gör/Tam Metin
 ERICH KÄSTNER’İN “DAS FLİEGENDE KLASSENZİMMER” ADLI ESERİNİN TÜRKÇE ÇEVİRİSİNE ELEŞTİREL YAKLAŞIM Tez Müzeyyen SEVİNÇ 2007Detay Gör/Tam Metin
 İLKÖĞRETİM 2. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAPTIKLARI RESİMLERDE AİLE İÇİ YAŞANTILARININ RESİMLERİNE YANSIMASI Tez Tolga AKALIN 2008Detay Gör/Tam Metin
 TÜRKİYE’DE YENİ MESLEK ALANLARI AÇISINDAN İNSAN KAYNAKLARINI DEĞERLENDİRME ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ) Tez Esra GÖLGE 2008Detay Gör/Tam Metin
 ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA COĞRAFYA DERSİ KAPSAMINDAKİ ÇEVRE KONULARININ ÖĞRETİMİNDE AKTİF ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ROLÜ Tez Merve G. BİLGİ 2008Detay Gör/Tam Metin
 YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA GÖRE OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNE VERİLEN HİZMET İÇİ EĞİTİMİN ÖĞRETMEN-ÇOCUK VE ÖĞRETMEN-EBEVEYN İLİŞKİLERİNE ETKİSİ Tez A. Oğuzhan KILDAN 2008Detay Gör/Tam Metin
 TÜRKİYE’DEKİ TEKNOPARKLARDA FAALİYET GÖSTEREN İŞLETMELERİN YÖNETSEL SORUNLARI Tez Hasan Burkay KAĞIZMAN 2008Detay Gör/Tam Metin
 IŞIK HAKKINDAKİ KAVRAM YANILGILARININ TESPİTİ VE GİDERİLMESİNE YÖNELİK UYGULAMALAR Tez Burcu KAÇAN 2008Detay Gör/Tam Metin
 VAKIF ÜNİVERSİTELERİNDE AKADEMİK PERSONELİN PERFORMANS DEĞERLENDİRMELERİNİN EĞİTİM KALİTESİNE KATKISI Tez Murat ÇAKIR 2008Detay Gör/Tam Metin
 TEMEL SANAT EĞİTİMİ DERSİ PROGRAMININ YÜRÜTÜLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİN İNCELENMESİ VE DOKU MODÜLÜ İÇİN ÖRNEK CD-ROM TASARIMI Tez Güllü YAKAR 2008Detay Gör/Tam Metin
 LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİNE SPORUN ETKİSİ Tez Aylin MENTEŞ 2007Detay Gör/Tam Metin
 KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULANAN İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE GÖREV ALAN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN VE SINIFLARINDAKİ ENGELLİ ÖĞRENCİLERE BAKIŞ AÇILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ (ADANA İLİ ÖRNEĞİ) Tez Ebru Naile ERTUNÇ 2008Detay Gör/Tam Metin
 GÜVENLİK BİLİMLERİ FAKÜLTESİNDE ÖĞRENİM GÖREN YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE ÖĞRENİRKEN KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR Tez Metin ŞAHİN 2008Detay Gör/Tam Metin
 ÇOK ALANLI SANAT EĞİTİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME Tez Filiz ŞİŞGİNOĞLU 2007Detay Gör/Tam Metin
 FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM VE ÖĞRETİME YÖNELİK İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ) Tez Yasemin ANGIN 2008Detay Gör/Tam Metin