Bulunan Kayitlar :15822
Yayın adıYayın TürüYazar adıYıl Görüntüle
 MATEMATİKSEL-MANTIKSAL YETENEK İLE RİTİMSEL YETENEK ARASINDAKİ İLİŞKİLER Tez Sevgi ATLİ 2007Detay Gör/Tam Metin
 MAKEDONYA EĞİTİM KURUMLARINDA OKUTULAN TARİH KİTAPLARINDA OSMANLI İMAJI Tez Şener BİLJALİ 2007Detay Gör/Tam Metin
 TÜRKÇE (1-5. SINIFLAR) DERS PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ Tez Zeliha ELVAN 2007Detay Gör/Tam Metin
 İLKÖĞRETİM 5. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNİN “DÜNYA, GÜNEŞ VE AY” ÜNİTESİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARILARINA VE DERSE OLAN TUTUMLARINA ETKİSİ Tez Fatma Gözde DEMİREL 2007Detay Gör/Tam Metin
 FONKSİYON KAVRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR FENOMENOGRAFİK ÇALIŞMA Tez Yasemin TÜRKELİ ŞANDIR 2006Detay Gör/Tam Metin
 OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÜÇ YAŞ DÖNEMİNDEKİ 35-40 AYLIK ÇOCUKLARA UYGULANAN SES EĞİTİMİNİN İŞİTME KAYIPLI VE İŞİTME KAYIPSIZ ÇOCUKLARIN MÜZİKSEL SES GELİŞİMLERİNE ETKİSİ Tez Ebru TEMİZ 2007Detay Gör/Tam Metin
 TÜRKİYE’DE ANADOLU GÜZEL SANATLAR LİSELERİ (YAYLI ÇALGILAR) BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ DERSİNDE PİYANO EŞLİKLİ ÇALIŞMALARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ Tez Sonat COŞKUNER 2007Detay Gör/Tam Metin
 İLKÖĞRETİM MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI “MÜZİKTE ÖRGÜ, DOKU, BİÇİM, TÜR” ÜNİTESİ VE UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Tez Alaattin CANBAY 2007Detay Gör/Tam Metin
 PLANLI VE PROGRAMLI BİR ÖZENGEN KORO EĞİTİMİ İLE BİREYE KAZANDIRILMASI HEDEFLENEN EĞİTSEL, TOPLUMSAL VE KÜLTÜREL YETERLİKLERİN İNCELENMESİ Tez Sinem ÖZTOP 2007Detay Gör/Tam Metin
 GÖRME ENGELLİ ERGENLERLE GÖREN ERGENLERİN BENLİK SAYGISI GELİŞİMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI Tez Ömür GÜREL 2007Detay Gör/Tam Metin
 AYRINTILAMA KURAMINA DAYALI BİR ÖĞRETİMDE BELLEK DESTEKLEYİCİLERİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARINA VE ÖĞRENMENİN KALICILIĞINA ETKİSİ Tez Özgen KORKMAZ 2007Detay Gör/Tam Metin
 EVLİ ÇİFTLERİN KENDİ AİLE YAPI VE İŞLEVSELLİKLERİNİN AİLE ORİJİNLERİYLE KARŞILAŞTIRILMASI Tez Fisun Nezihe ÇAVUŞOĞLU 2007Detay Gör/Tam Metin
 HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİNDE EL NAKIŞI KURS PROGRAMINA İLİŞKİN HAZIRLANAN ANTEP İŞİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ETKİLİLİĞİNİN SAPTANMASI Tez Feriha DUR ERCAN 2007Detay Gör/Tam Metin
 TARİH I DERSİNDE İŞE KOŞULABİLECEK DEĞER ÖĞRETİMİNİN YENİ YAKLAŞIMLARININ ÖĞRENCİLERİN “HOŞGÖRܔ DEĞERİ ANLAYIŞLARININ GELİŞİMİNE ETKİSİ Tez Fatma GÜLTEKİN 2007Detay Gör/Tam Metin
 LİSE ÖĞRENCİLERİNDE SALDIRGANLIĞI YORDAYAN BAZI DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ Tez Mehmet ŞAHAN 2007Detay Gör/Tam Metin
 AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN LİSE 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EKOLOJİ VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ KONUSUNU ÖĞRENME BAŞARILARINA VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ Tez Neşe Döne AKKURT 2007Detay Gör/Tam Metin
 BRACKEN TEMEL KAVRAM ÖLÇEĞİ GÖZDEN GEÇİRİLMİŞ FORMU’NUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI Tez Aysun UĞURTAY ÜSTÜNEL 2007Detay Gör/Tam Metin
 ENDÜSTRİ MESLEK LİSELERİNDE ELEKTRONİK ÖĞRETİMİNDE PROTEUS BENZETİM YAZILIMININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Tez Serpil ŞEN 2007Detay Gör/Tam Metin
 GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDAN MEZUN OLAN ÖĞRENCİLERİN İSTİHDAM DURUMLARININ BELİRLENMESİ Tez Gülce COŞKUN 2007Detay Gör/Tam Metin
 ANADOLU GÜZEL SANATLAR LİSELERİ’NDE VERİLEN MÜZİK EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN MESLEK SEÇİMİNE ETKİSİ Tez Erkan SÜLÜN 2007Detay Gör/Tam Metin