Bulunan Kayitlar :14459
Yayın adıYayın TürüYazar adıYıl Görüntüle
 İLKÖĞRETİM 5. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNİN “DÜNYA, GÜNEŞ VE AY” ÜNİTESİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARILARINA VE DERSE OLAN TUTUMLARINA ETKİSİ Tez Fatma Gözde DEMİREL 2007Detay Gör/Tam Metin
 FONKSİYON KAVRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR FENOMENOGRAFİK ÇALIŞMA Tez Yasemin TÜRKELİ ŞANDIR 2006Detay Gör/Tam Metin
 OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÜÇ YAŞ DÖNEMİNDEKİ 35-40 AYLIK ÇOCUKLARA UYGULANAN SES EĞİTİMİNİN İŞİTME KAYIPLI VE İŞİTME KAYIPSIZ ÇOCUKLARIN MÜZİKSEL SES GELİŞİMLERİNE ETKİSİ Tez Ebru TEMİZ 2007Detay Gör/Tam Metin
 TÜRKİYE’DE ANADOLU GÜZEL SANATLAR LİSELERİ (YAYLI ÇALGILAR) BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ DERSİNDE PİYANO EŞLİKLİ ÇALIŞMALARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ Tez Sonat COŞKUNER 2007Detay Gör/Tam Metin
 İLKÖĞRETİM MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI “MÜZİKTE ÖRGÜ, DOKU, BİÇİM, TÜR” ÜNİTESİ VE UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Tez Alaattin CANBAY 2007Detay Gör/Tam Metin
 PLANLI VE PROGRAMLI BİR ÖZENGEN KORO EĞİTİMİ İLE BİREYE KAZANDIRILMASI HEDEFLENEN EĞİTSEL, TOPLUMSAL VE KÜLTÜREL YETERLİKLERİN İNCELENMESİ Tez Sinem ÖZTOP 2007Detay Gör/Tam Metin
 GÖRME ENGELLİ ERGENLERLE GÖREN ERGENLERİN BENLİK SAYGISI GELİŞİMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI Tez Ömür GÜREL 2007Detay Gör/Tam Metin
 AYRINTILAMA KURAMINA DAYALI BİR ÖĞRETİMDE BELLEK DESTEKLEYİCİLERİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARINA VE ÖĞRENMENİN KALICILIĞINA ETKİSİ Tez Özgen KORKMAZ 2007Detay Gör/Tam Metin
 EVLİ ÇİFTLERİN KENDİ AİLE YAPI VE İŞLEVSELLİKLERİNİN AİLE ORİJİNLERİYLE KARŞILAŞTIRILMASI Tez Fisun Nezihe ÇAVUŞOĞLU 2007Detay Gör/Tam Metin
 HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİNDE EL NAKIŞI KURS PROGRAMINA İLİŞKİN HAZIRLANAN ANTEP İŞİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ETKİLİLİĞİNİN SAPTANMASI Tez Feriha DUR ERCAN 2007Detay Gör/Tam Metin
 TARİH I DERSİNDE İŞE KOŞULABİLECEK DEĞER ÖĞRETİMİNİN YENİ YAKLAŞIMLARININ ÖĞRENCİLERİN “HOŞGÖRܔ DEĞERİ ANLAYIŞLARININ GELİŞİMİNE ETKİSİ Tez Fatma GÜLTEKİN 2007Detay Gör/Tam Metin
 LİSE ÖĞRENCİLERİNDE SALDIRGANLIĞI YORDAYAN BAZI DEĞİŞKENLERİN İNCELENMESİ Tez Mehmet ŞAHAN 2007Detay Gör/Tam Metin
 AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN LİSE 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EKOLOJİ VE ÇEVRE KİRLİLİĞİ KONUSUNU ÖĞRENME BAŞARILARINA VE ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ Tez Neşe Döne AKKURT 2007Detay Gör/Tam Metin
 BRACKEN TEMEL KAVRAM ÖLÇEĞİ GÖZDEN GEÇİRİLMİŞ FORMU’NUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI Tez Aysun UĞURTAY ÜSTÜNEL 2007Detay Gör/Tam Metin
 ENDÜSTRİ MESLEK LİSELERİNDE ELEKTRONİK ÖĞRETİMİNDE PROTEUS BENZETİM YAZILIMININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ Tez Serpil ŞEN 2007Detay Gör/Tam Metin
 GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALINDAN MEZUN OLAN ÖĞRENCİLERİN İSTİHDAM DURUMLARININ BELİRLENMESİ Tez Gülce COŞKUN 2007Detay Gör/Tam Metin
 ANADOLU GÜZEL SANATLAR LİSELERİ’NDE VERİLEN MÜZİK EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN MESLEK SEÇİMİNE ETKİSİ Tez Erkan SÜLÜN 2007Detay Gör/Tam Metin
 YENİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA GÖRE HAZIRLANAN SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ ANLATIM TEKNİKLERİ VE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİLERİ Tez Ayla DEMiREZEN 2007Detay Gör/Tam Metin
 ARAPÇA EĞİTİMİNDE DUYGUSAL ZEKA BOYUTU Tez Sami Oktay DURUKAN 2007Detay Gör/Tam Metin
 ARAPÇA YAZMA BECERİLERİ ÖĞRETİMİNDE İLETİŞİMSEL YAKLAŞIM Tez Murat ÖZCAN 2007Detay Gör/Tam Metin